Обслуговування канального кондиціонера | Чистый воздух
канальний кондиціонер

Канальний кондиціонер відноситься до класу напівпромислових кондиціонерів. Як не дивно, тільки частина проблем з обслуговування цього типу кондиціонера відносяться до технічних і конструктивних особливостей. Більшість моментів пов’язаних з чищенням, знаходиться в площині доступності. Дані кондиціонери встановлюються найчастіше за стелею. Майстри кондиціонерщики відпрацювали, гипсокартонщики зашили все, а далі – будь що буде.

  • Завжди під внутрішні блоки канального кондиціонера повинні бути правильно встановлені ревізійні люки. Якщо таких люків немає – обслужити кондиціонер буде неможливо.
  • Завжди в канальних кондиціонерах повинні бути встановлені заводські фільтри. Розбирати і промивати кондиціонер в ревізійному лючку 50 * 50 см вкрай складно і дорого.
  • Промивання зовнішнього блоку. У 90% випадків – це блоки з двома вентиляторами і зовнішні блоки, як правило, з подвійними теплообмінниками. Їх потрібно розібрати, зняти лопасті вентиляторів, запакувати двигуни, щоб в них не потрапила вода і ретельно промити теплообмінник. При митті теплообмінника потрібно стежити за тим, щоб вода не потрапила на плати управління. При попаданні води на плату вона може згоріти, що в подальшому призводить до дорогого ремонту.

Заправка канальних кондиціонерів

Канальні, як і звичайні кондиціонери поділяються на два види – інверторні та звичайні. Але і ті й інші рекомендуємо заправляти тільки за вагою. Дозаправку робити не рекомендуємо.

(У більшості канальних кондиціонерів наявне електронне регулювання тиску, яке просто не дозволить вам правильно віддиагностувати цей кондиціонер. А значить – і заправити його.)

Ремонт канальних кондиціонерів

Насамперед, не рекомендуємо звертатися до тих людей, які погано розбираються в ремонті кондиціонерів. Канальник – це полупром, запчастини дорогі, чекати довго. А запросити будь-якого дилетанта, щоб він щось вчудив, а потім «ой, зломалося». Зазвичай це проявляється в дрібницях. Згорає двигун внутрішнього блоку. Горе-ремонтники поремотують його десь в сараї, двигун привозять, встановлюють, а потім через рік у вас виходить з ладу компресор. А все тому, що під час перемотування заощадили грошей і зробили з вашого двигуна не 5-швидкісний яким він був, а одношвидкісний яким він став.

Що стосується обслуговування, заправки і ремонту канальних кондиціонерів – це та техніка, яка не любить «дурнів», не підпускайте людей без досвіду звернення до таких приладів, обслуговуйте регулярно та вчасно – і вона прослужить вам довгі роки!

Замовити